poniedziałek, 23 lipca 2018

TOP 10 najlepszych cytatów z anime

Hejka, tym razem przybywam z kategorią, która zawiera w sobie sporo emocji, czyli jak wskazuje tytuł, chodzi o cytaty z anime. Choć ciężko było, musiałam urządzić selekcję i wybrać te, które najbardziej zasługują, by się tutaj znaleźć. :D

Rozdział piszę, ale nie mam pojęcia, kiedy uda się go skończyć. Postaram się jak najszybciej.

No cóż, wybór był trudny i wiele cytatów, które powinny się tutaj znaleźć już wystąpiło w poprzednich top (z postaciami) i jeszcze wystąpi przy następnych. Gdybym miała je wszystkie tutaj dodać, to pewnie wyszłoby top 100 lub więcej. W każdym razie i tak najlepsze cytaty będą dodawane w różnych częściach topki, więc możecie uznać, że znalazłam sposób, by zamieścić ich tutaj więcej. xD Oczywiście nie będę powtarzać tych, które pojawiły się w poprzednich kategoriach.

Nienawidzę wstępów, a ponieważ nie mam dużo tutaj do napisania, więc przejdźmy do konkretów.

Zaczynamy!




Kategoria 6: 10 najlepszych cytatów z anime

"Nigdy nie zrezygnuję z danego słowa. To moje nindo: moja droga ninja!" ~ Naruto Uzumaki [Naruto]
[Źródło]


~~*~~
"Człowiek osiąga szczyt swojej siły, kiedy czegoś broni. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak walczysz." ~ Heathcliff [Sword Art Online]
[Źródło]


~~*~~
"Pewność siebie z reguły prowadzi do śmierci." ~ Akame [Akame ga kill]
[Źródło]


~~*~~
"Ludzie powinni mieć możliwość wyboru między dobrem a złem. Nie można ich krytykować, zanim dokonają tego wyboru." ~ Yoh Asakura [Shaman King]
[Źródło]


~~*~~
"Tym, co się liczy, nie jest magia, tylko serce tego, który jej używa." ~ Erza Scarlet [Fairy Tail]
[Źródło]


~~*~~
"Zdrada, którą widzisz, nie jest przerażająca. Naprawdę przerażająca jest zdrada, której nie widzisz." ~ Aizen Sōsuke [Bleach]
[Źródło]


~~*~~
"Nie tylko ludzie, ale i bóstwa mają słabości. By pozbyć się słabości, szukamy siły. Strach i pragnienia są jak dwie strony medalu." ~ Shinigami [Soul Eater]
[Źródło]


~~*~~
"Powinieneś trzymać się z dala od tych, których nie chcesz utracić." ~ C.C. [Code Geass]
[Źródło]


~~*~~
"Każda ambicja ma swoją cenę. Jeśli pragniesz czyjejś śmierci, musisz być gotów podzielić jego los... A ceną zbyt wielkiej ambicji jest zatracenie." ~ Guts [Berserk]
[Źródło]


~~*~~
"Jeśli się zgubisz, wyciągnij dłoń. Może wtedy czegoś dosięgniesz." ~ Shana [Shakugan no Shana]
[Źródło]


A jakie są wasze ulubione cytaty? :)

3 komentarze:

  1. KUPIŁAŚ MNIE WIĘKSZOŚCIĄ CYTATÓW! Boże, jak patrze na to mam ochote jednocześnie czytać mangi i oglądać wszystko na raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jest wiele świetnych cytatów, a to tylko ich niewielka część. Wszystkie kategorie powinny być raczej TOP 100, a nie 10, ale kto by tyle tego czytał. xD

      Usuń
  2. Nie wiem, czy mogę zareklamować, ale jak ktoś lubi, to polecam stronę z cytatami z anime każdego rodzaju: pl.animephrases.com :)

    OdpowiedzUsuń