wtorek, 2 stycznia 2018

TOP 10 najseksowniejszych postaci męskich

Wiem, krucho z postami, dlatego od jakiegoś czasu zbieram się, żeby zacząć wstawiać tutaj również luźne posty, niezwiązane z tematyką mojego bloga. Czasem po prostu nie mam czasu ani chęci, aby przysiąść i pisać kolejny rozdział, a nic na siłę.

Dzisiaj przychodzę do was z... anime! To również moja pasja. Postanowiłam zrobić taki post, w którym przedstawię wam kilka typów. A nóż, może kogoś przekonam do obejrzenia lub nawet sięgnięcia po papierowe pierwowzory? Mam kilka kategorii, w których przedstawię wam poszczególne anime. Każda kategoria będzie pojawiać się w osobnym poście, żeby nie wyszła taka długa papka. xD

Ten post jest dla ciebie, Kasiu! Wiem, że na niego czekałaś. I oczywiście dziękuję, że podesłałaś mi również tutaj niektórych przystojniaków. Jest co nadrabiać. <3

Kategoria pierwsza: 10 Najseksowniejszych postaci męskich

Sasuke Uchiha

Tutaj nie mam absolutnych wątpliwości. Sasuke Uchiha jest bohaterem Anime&Mangi "Naruto". To osoba, która nie wspomina swojej przeszłości zbyt dobrze, gdyż wydarzyło się w niej coś okropnego. Od tamtej pory Sasuke chce jedynie zemsty. To najlepszy uczeń akademii, nie zawiera żadnych znajomości. Mimo tego, jeśli uda się z nim zaprzyjaźnić (co jest wyzwaniem), dopiero wtedy można poznać jego drugie oblicze, którego nie pokazuje.

"Już raz wszystko straciłem. Nie chcę, żeby się to kiedykolwiek powtórzyło. Nie chcę stracić moich przyjaciół. To jedyne, co mam." ~ Sasuke Uchiha


"On gdzieś jest... Mój brat... Obiecałem sobie, że nie umrę, dopóki go nie zabiję... Naruto... ocal swoje marzenie." ~ Sasuke Uchiha


"Samotność sprawia, że ludzie stają się silniejsi." ~ Sasuke Uchiha



~~*~~
Kazuto Kirigaya "Kirito"

Kazuto Kirigaya jest postacią występująca w Anime&Light Novel "Sword Art Online". Zwany jest Czarnym Szermierzem i Beaterem. To samotny gracz, który jest beta testerem gry. Dzięki temu wie, jak poradzić sobie w grze śmierci i zyskał przez to wielu wrogów. Nie chce brać odpowiedzialności za kogokolwiek, przez to rozpoczął samotną drogę przez kolejne kondygnacje gry. Raz spróbował się przełamać i miało to złe skutki. Jednak są pewne osoby, które za wszelką cenę nie chcą pozwolić mu na bycie samotnym graczem. Trzeba go lepiej poznać, co też stanowi prawdziwe wyzwanie, żeby okazało się, iż również troszczy się o swych przyjaciół.

"Zamiast zostawić kogoś na śmierć, wolę umrzeć razem z nim." ~ Kirito


"Lepiej żałować, że się zaufało, niż pluć sobie w brodę, że się tego nie zrobiło." ~ Kirito


"Bezsensowne jest pytać innych, kim są naprawdę. Wszystko co można zrobić, to zaakceptować i uwierzyć w nich. Bo kimkolwiek są w Twojej głowie, tacy są naprawdę." ~ Kirito



~~*~~
Itachi Uchiha

Co tu dużo mówić? Jest to brat Sasuke Uchihy, który został wymieniony jako pierwszy. Jest niezwykle uzdolnionym shinobi, który od najmłodszych lat wiedział, czym jest wojna i śmierć. W bardzo wczesnym wieku został członkiem elitarnego oddziału ANBU, którego zadania polegały również i w dużej mierze na eliminacji wrogich lub zdradzieckich ninja. Dlaczego jednak Sasuke tak bardzo go nienawidzi? Tego można się dowiedzieć przez oglądanie anime.

"Ludzie boją się i nienawidzą tych, których nie rozumieją." ~ Itachi Uchiha


"Życie nie ma żadnego znaczenia? Chyba nikt nie chce umierać, prawda?" ~ Itachi Uchiha



~~*~~
Ren Tao

Jest to bohater Anime&Mangi "Shaman King". Ren od najmłodszych lat był trenowany przez swego wuja, aby pewnego dnia zostać tytułowym Królem Szamanów. Jednak musi wygrać turniej, żeby tego dokonać. Niestety został nauczony, że złość i nienawiść względem ludzi, którzy są gorszym gatunkiem, oraz niszczenie ich to droga do zwycięstwa. Z czasem jednak Ren zaczyna coraz więcej dostrzegać.

"Moje serce jest z kamienia, a w żyłach mam lód." ~ Ren Tao


"Nie powinno się oceniać ludzi przez pryzmat jego rodziny." ~ Ren Tao



~~*~~
Gray Fullbuster

Jest on postacią pochodzącą z Anime&Mangi "Fairy Tail". Używa magii lodu. Wydaje się być zimnym typem, ale tak naprawdę to osoba, która ceni sobie przyjaźń, a dla bliskich jest gotów walczyć i nawet oddać życie. Cały czas walczy z Natsu, jednak nie oznacza to, że go nie lubi. Wręcz przeciwnie, są przyjaciółmi, ale to dla nich rodzaj zabawy, rywalizacji, której potrzebują. Gray nie lubi również chodzić w ubraniach.

"Wybacz, ale dla mnie nie ma znaczenia czy jesteś kobietą, czy dzieckiem. Nie traktuję łagodnie nikogo, kto krzywdzi moich kumpli." ~ Gray Fullbuster


"Lucy jest naszą przyjaciółką. Nie oddam jej, nawet jeśli zginę." ~ Gray Fullbuster



~~*~~
Yoh Asakura

Główny bohater Anime&Mangi "Shaman King". Na samym początku nawet nie myślał poważnie o byciu szamanem. Później jednak przekonał się do tego i zaczął poszukiwania swojego ducha stróża. Jest niezwykle silny i strasznie leniwy, nie pozwoli skrzywdzić swoich przyjaciół. Najbardziej uwielbia spać.

"Jeśli zaczniesz myśleć, że coś jest niemożliwe, to znaczy, że przyznałeś się do porażki." ~ Yoh Asakura


"Nikt nie zna przyszłości, więc głupotą jest bać się nieznanego." ~ Yoh Asakura


"W taki sposób zwalcza się zło: przez zrozumienie powodów, dla których się je wyrządza, a nie przez wyeliminowanie człowieka jakąś tam szpanerską bronią." ~ Yoh Asakura



~~*~~
Toshiro Hitsugaya

To postać występująca w Anime&Mandze "Bleach". Toshiro jest osobą poważną i dojrzałą. Łatwo się denerwuje i nienawidzi dziecinnych zachowań, jak również dowcipów. W dzieciństwie był tak utalentowany, że stał się niepokonanym mistrzem w Zachodnim Rukongai.

"Jeśli Hinamori spadnie choć jeden włos z głowy, zabiję cię!" ~ Toshiro Hitsugaya


"Jesteś zbyt pobłażliwy, że tylko raz uderzasz w przeciwnika. Czy ty kiedykolwiek słyszałeś o dobijaniu?" ~ Toshiro Hitsugaya


"Nie obchodzi mnie, czy ta walka będzie mnie kosztowała pozycję kapitana, jeśli oznacza to możliwość zabicia ciebie." ~ Toshiro Hitsugaya



~~*~~
Byakuya Kuchiki

Postać występująca w Anime&Mandze "Bleach". Mocno wierzy w prawo i sprawiedliwość. Jako kapitan Gotei 13 pracuje dla pokoju w społeczeństwie. Uważa, że należy karać wszystkie osoby łamiące prawo. Jest spostrzegawczy i świadomy swoich możliwości. Czasem bywa arogancki. Jest bardzo popularny wśród kobiet.

"Niezależnie od tego, kim oni są, każdy kto zakłóca Soul Society, będzie pocięty." ~ Byakuya Kuchiki


"Strach? Jak głupio. Nie ma walk bez strachu. Przezwyciężałem go za każdym razem, gdy byłem na krawędzi życia. Nigdy nie tłumiłem mojego strachu, przyznawałem się do niego podczas moich walk i zyskiwałem siłę, by go pokonać i iść naprzód." ~ Byakuya Kuchiki



~~*~~
Zero Kiryu

Bohater występujący w Anime&Mandze "Vampire Knight". Jest utalentowanym łowcą. To wysportowany i dobroduszny chłopak. Jest spokojny, choć działa również z chłodem i wrogością, a zwłaszcza wobec Kaname.

"Za bardzo cuchnęło tam krwią... Niedobrze mi." ~ Zero Kiryu


"To, że lubią ten zapach, dowodzi, że są tylko zwierzętami." ~ Zero Kiryu



~~*~~
Lelouch vi Britannia

To główny bohater Anime&Mangi "Code Geass". Lelouch jest księciem brytyjskim. Jest wybitnie inteligentny, sprytny i logicznie myśli, potrafi przewidzieć posunięcia przeciwnika. To dobry przywódca. Troszczy się o swoją siostrę. Niestety jako imperator ulega świadomości posiadania ogromnej władzy.

"Jeżeli król się nie ruszy, jego poddani nie podążą za nim." ~ Lelouch


"Gdy w grę wchodzą ludzie, nie istnieje coś takiego jak plan idealny." ~ Lelouch


"Ale właśnie dlatego nie wolno nam się zatrzymać. Aby krew już przelana nie poszła na marne, musimy przelać jej jeszcze więcej." ~ Lelouch



*****
Tak wygląda TOP 10 najseksowniejszych męskich postaci w anime! Każdy ma oczywiście swoje typy, więc nie musicie się ze mną zgadzać. :P Oczywiście opisy postaci i cytaty dodałam po to, żeby nie było nudno. Chciałam wam też przybliżyć tych bohaterów, choć nie wiem, czy się udało. :D Nie mam pojęcia, kiedy wstawię kolejne TOP 10, z nową kategorią. Trochę ich zaplanowałam, ale w jakichś odstępach czasowych będę je tutaj zamieszczać. :)

8 komentarzy:

  1. Ja pamiętam że moje serce lata temu skradł Tamahome Sukunami z Fushigi Yuugi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak przyglądam się temu Tamahome to muszę przyznać, że jest niczego sobie. <3

      Usuń
  2. Jeeeej, jeeeej, nareszcie <3
    No kurna, co ja Ci będę gadać, ja poproszę taką ekipę pod choinkę. Nie brak pakować.
    Kurna, powiem Ci, że ten brak koszuli i Graya bardzo mocno mnie przekonuje do obejrzenia Fairy Tail, ale kuźwa, nie chciałam tasiemców xD Potem nie mam życia, póki tego nie obejrzę :<
    A Ty wgl oglądałaś Bleacha? Toż to ista plejada ciastków. Do wyboru, do koloru (dosłownie) xD
    Nawet Ichigo od biedy by uszedł. I mam sentyment do Ishidy, ale to chyba przez głos, który ukradł naszemu ukochanemu! xD
    W każdym razie Noriaki Sugiyama to ten typ człowieka, którego można słuchać godzinami, więc mam nadzieję, że zostanie czytaczem książek i będę go mogła słuchać i słuchać <3 Co mi tam, że ni w ząb go nie zrozumiem? Kto by się przejmował xD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, kto by takiej ekipy nie chciał! :D
      Hmm, ja mam w planach kilka tasiemowców. Naruto od dawna skończone, a Baruto nigdy nie obejrzę, więc mogę się skupić na pozostałych i tych krótszych. Powiem Ci, że warto obejrzeć Fairy Tail. Polecam! :) I w ogóle się ciesz, że nie podesłałam Ci w propozycji "One Piece"! Takie tam 814 odcinków, a to jeszcze nie koniec, bo powstają nadal. To dopiero wyzwanie, ale chyba się podejmę. xD
      Bleach nie miałam w planach, ale jak zobaczyłam tych ciastków to muszę nadrobić zaległości. :P
      Jeżeli głos jest po prostu piękny, to czy trzeba go rozumieć? Nawet może pierniczyć głupoty, ale jak jest cudowny to chce się go tylko słuchać. <3

      Usuń
  3. Ja bym dodała tu jeszcze Rina z Ao no exorcist i Edwarda z Fullmetal alchemist ;). Ale co do Toshiro Hitsugaya, to się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że to naprawdę śliczniutkie egzemplarze! <3

      Usuń
  4. Sasuke, Gaara - Naruto, Ren także jak u Ciebie, zamiast Yoh wolę Hao <3, Mikaela z Seraph of the End, Genos z OnePunch Men, Zero też, aczkolwiek Kaname też ma coś w sobie. Jednak... u mnie na pierwszym miejscu zawsze Kougami Shinya z Psycho Passa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam, Yoh czy Hao, wyglądają tak samo, tylko jeden ma dłuższe włosy, choć lektor do niego dobrali idealnie. <3
      Gaara i Naruto też są niczego sobie, choć jakoś do tego TOP mi nie pasowali. xD
      Podesłałaś mi tutaj tyle ciastków, że teraz tylko będę nadrabiać te anime, choć nawet niektórych nie miałam w planach. xD Co takie śliczności robią z widzami, masakra. :P

      Usuń