czwartek, 22 lutego 2018

TOP 10 najseksowniejszych postaci żeńskich

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną kategorią, która jest bardziej przeznaczona dla mężczyzn. Może na blogach nie ma ich wielu, ale to nie oznacza, że ich również nie można tu docenić. Fanów Anime&Mangi jest dużo, więc może niektórzy właśnie natrafią na ten post.

Przyznam, że ciężko jest dziewczynie wybrać coś takiego, dlatego było ciężko, więc zaczerpnęłam porady. Kiedy natrafiałam na jakieś anime, przeglądałam strony postaci w Internecie bądź w komentarzach na YouTube w przypadku openingów i czytałam, co tam się męskiej części podobało.

I do tego cieszy mnie jedna rzecz. Wreszcie pojawiają się na blogach jakieś TOP. Oczywiście zauważyłam jak na ten moment dwa, u Kasi i Po drugiej stronie okładki! O to chodziło, żeby pobudzić niektórych otaku prowadzących blogi książkowe i inne, żeby zaczęli działać w tym kierunku! Czekam na więcej, kochane! :)

Następna topka będzie dla mnie o wiele przyjemniejsza, choć pewnie pojawią się w niej i któreś z tych, co u wyżej wymienionych osób, ale nie zdradzę na ten moment kategorii. Uwielbiam jednak zaskakiwać. :D

Nie przedłużając, zapraszam do zapoznania się z kategorią drugą!


Kategoria druga: 10 Najseksowniejszych postaci żeńskich

Asuna Yuki "Asuna"

To postać występująca w Anime&Light novel "Sword Art Online". Jest jedną z dziesięciu tysięcy graczy, którzy utknęli w śmiertelnej grze. Zwana "błyskawicą" i vice-dowódcą najsilniejszej gildii w grze "Rycerzy Krwi". Asuna jest jedną z niewielu dziewczyn, ma dużo fanów płci przeciwnej, lecz jej serce oddane jest tylko jednemu. Walczy na froncie i pokazuje, że jest silną osobą, która nie ma zamiaru umrzeć w tej grze. Jest nie tylko kochana przez bohaterów występujących w SAO, ale również widzów.

"Ten świat może i jest wirtualny, ale moje uczucia są prawdziwe." ~ Asuna


"Shiun, ostatnio uświadomiłam sobie, że życie polega na dzieleniu się swoim sercem oraz akceptowaniu serc innych. Przez długi czas bałam się przekazywać swoje uczucia, a także poznawać uczucia innych. Jednak Yuuki powiedziała mi, że tak nie można, że bez próby zbliżenia się do innych będzie się stało w miejscu. Chcę przekazać siłę, którą otrzymałam od Yuuki, jak największej liczbie osób. Chcę nieść jej serce, dopóki nogi nie odmówią mi posłuszeństwa. I pewnego dnia, gdy znowu się spotkamy, chcę jej podarować jak najwięcej serc. To moje uczucia." ~ Asuna



~~*~~
Erio Touwa

Bohaterka występująca w Anime&Light novel "Denpa Onna to Seishun Otoko". To kuzynka Niwy Makoto, głównego bohatera. Kiedyś zniknęła na sześć miesięcy i nie pamięta, co się wtedy wydarzyło, jednak odczuwa po tym silną fascynację kosmitami. Uważa, że jest obcym badaczem, który monitoruje ludzi.

"Obserwowani tubylcy, którzy nie są świadomi możliwości własnego umysłu, nie mogą mnie dotknąć." ~ Erio Touwa



~~*~~
Suzuka Dairenji

Postać występująca w Anime&Light novel "Tokyo Ravens". Jest najmłodszym z dwunastu boskich generałów. Uwielbia słodycze i jest poszukiwana przez agencję Onmyo za używanie zakazanej magii. Wygląda niewinnie i słodko, a tak naprawdę jest wyniosłą i sadystyczną osobą.

"Dużo wiesz, jak na zwykłego człowieka." ~ Suzuka Dairenji


"Hej, ty tam, geniuszu! Weźmiesz udział w moim eksperymencie?" ~ Suzuka Dairenji



~~*~~
Erza Scarlet

Występuje w Anime&Mandze "Fairy Tail". Jest magiem klasy S i członkinią gildii Fairy Tail. To surowa i niecierpliwa osoba. Miała tragiczne dzieciństwo. Wierzy jednak w sprawiedliwość i czuje się dumna, że przynależy do gildii Fairy Tail. Sama uważa się za beksę, która nie potrafi uratować bliskich.

"Nie umieramy dla przyjaciół, tylko żyjemy dla nich." ~ Erza


"Ale tym, co się liczy nie jest magia tylko serce tego, który jej używa." ~ Erza



~~*~~
Yoko Littner

Yoko występuje w Anime&Mandze "Tengen Toppa Gurren Lagann". Jest najbardziej dojrzałą i racjonalną członkinią grupy posiadającą doświadczenie w ściganiu Gunmenów. Dysponuje dużą ilością broni palnej, jednak najczęściej używa karabinu snajperskiego.

"To może być prawdziwy ból tak twardy jak ja!" ~ Yoko Littner



~~*~~
Kuroyukihime "Black Lotus"

Postać występująca w Anime&Light novel "Accel World". Jest jednym z siedmiu króli i twórcą czarnego legionu "Nega Nebulus" w grze "Brain Burst". Jej największą ambicją jest osiągnięcie 10 poziomu, lecz musi pokonać pięciu graczy mających 9 lvl, żeby tego dokonać. Posiada ogromną wiedzę w zakresie gry, jest z reguły cierpliwa i spokojna, choć potrafi być wredna, kiedy jakieś dziewczyny flirtują z Haruyuki'm.

"Nie mam pretensji do większości z was... Ale każdy, kto jest przeciwko mnie, straci kończynę, może nawet dwie! Dodatkowo będzie to dwa razy bardziej bolesne niż normalnie, lecz jest już za późno, aby się wycofać!" ~ Kuroyukihime


"W głębi duszy boję się własnej woli walki i chęci zwycięstwa." ~ Kuroyukihime



~~*~~
Junko Enoshima

Jest postacią występującą w Anime&Mandze oraz grze "Danganronpa". Ma obsesję na punkcie rozpaczy, uważa ją za jedną z najprzyjemniejszych emocji na świecie. To niesamowicie przebiegła manipulantka. Junko chciała zostać modelką odkąd była dzieckiem.

"Hej... czy ten świat przewidywalnej harmonii cię nie nudzi?" ~ Junko Enoshima


"Jak zwykły nabój rozpoczynający wojnę światową, rozpacz ma siłę, która może wrzucić świat w wir chaosu." ~ Junko Enoshima



~~*~~
Moka Akashiya

Występuje w Anime&Mandze "Rosario to Vampire". Moka to uczennica prywatnej akademii Yokai. Jest jedną z najpopularniejszych dziewczyn w szkole oraz dobrze się uczy. Co prawda jest wampirem, ale bardzo słodkim i miłym, przynajmniej na początku.

"Mamo, mamo, boję się... Nie wiem, kim jestem. A kiedy próbuję o tym pomyśleć, moje serce jest zupełnie puste... Niech mi ktoś pomoże. Niech ktoś przy mnie zostanie." ~ Moka Akashiya



~~*~~
Taiga Aisaka

Występuje w Anime&Light novel "Toradora!". Wydaje się być samolubna, agresywna i egoistyczna, a do tego jest niskiego wzrostu, przez co przezywają ją "mały tygrys". Niezdarna i leniwa, jednak tak naprawdę jest dobrotliwą i wrażliwą osobą. Przez swój wygląd trochę przypomina lalkę.

"Nie widzę gwiazd... O! Jaka malutka, ukryta i samotna. Zupełnie jak ja..." ~ Taiga Aisaka


"Śniłam, że jesteś psem. I ten pies był moim mężem. W każdym bądź razie, to był najgorszy sen w moim życiu." ~ Taiga Aisaka



~~*~~
Akame

To postać występująca w Anime&Mandze "Akame ga kill". Należy do grupy Night Raid. Wydaje się być nieczuła i poważna, lecz tak naprawdę martwi się o swoich towarzyszy i ich bezpieczeństwo. Jest uważana za jedną z najsilniejszych członków Night Raid, która bez wysiłku zabija potężnych wrogów.

"Pewność siebie z reguły prowadzi do śmierci." ~ Akame



***
Oczywiście nie każdy musi się z tą kategorią zgadzać. Jejku, dużo schodzi przy robieniu takich postów, ale przynajmniej można się odprężyć. xD Już szykuję dla was kolejną kategorię, może przy następnych już zejdzie krócej, a przynajmniej przy niektórych. :)

4 komentarze:

  1. A propos wstępu - kurna, nawet przed chwilą opublikowałam post z mangowymi zdjęciami, więc rusza się i to sporo xD
    Kompletnie nie znam się na babach animcowych, ani odrobinkę. Jak tak sobie myślę, too... Może dałabym tu Matsumoto z "Bleacha"? Cholera wie w sumie.
    Ta wampirka wygląda świetnie <3
    Ej dobre to anime? Obejrzałabym :D
    Chociaż aktualnie oglądam "Super lovers" czy jakoś tak, ale coś mnie nie ciągnie xD
    Buziaki :D
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo mnie to cieszy, że wreszcie coś się w tym kierunku ruszyło! <3
      Ja też się nie znam, więc ciężko mi ocenić, dlatego musiałam skorzystać z męskiej części społeczeństwa, żeby w ogóle powstał ten post. No cóż, oni też mogą mieć na co popatrzeć. xD
      Hmm, nie mam pojęcia, może by się nadała, ale to wypada pytać kogo innego. :P
      Jeśli chodzi o anime z tą wampirzycą to już sprawę rozwiązałyśmy. :D
      o "Super lovers" nie słyszałam, ale sam tytuł jakoś nie bardzo mnie do siebie przyciąga. xD
      Dziękuję za opinię, kochana! <3

      Usuń
  2. Asuna <3 Uwielbiam SAO, ale tylko tą pierwotną wersję, bez wróżek i zdecydowanie się zgodzę. Co do reszty... no mam inne zdanie, ale łączy się ono też z twoim przy Akame <3 Aczkolwiek Esdeath też jest niczego sobie. :D
    W sumie Bulat to moj mąż <3 Jeden z wielu, bo pierwszym od zawsze jest Kougami z Psycho Passa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, gra śmierci to było coś, tyle emocji i zagrożeń czekających na każdym kroku. Tak jak powiedział Kirito "Gra, w której nie stawiasz na szali swojego życia, to bułka z masłem". Zgadzam się z tym w stu procentach. xD
      No cóż, Esdeath by się tu nadała, jednak opierałam się również na opiniach facetów tworząc to zestawienie. xD
      Bulat. <3 Matko, jak mi go szkoda, odszedł zbyt szybko... :( Hmmm, nie oglądałam Psycho Passa, ale kto wie, może do listy dopiszę. :D
      Dziękuję za opinię, kochana! <3

      Usuń