poniedziałek, 18 września 2017

Informacja #2

Wiem, znowu długo mnie nie ma. Niestety mam teraz trochę rzeczy na głowie i pozostaje mało czasu na blogowanie, co nie znaczy, że zawieszam tego bloga. Jak na ten moment niewiele tekstu udało mi się przelać na strony worda, jednak rozdział mam już od dawna w głowie, a w wolnej chwili przysiądę i go napiszę. :) Zanim to jednak nastąpi będę nadrabiała kolejne zaległości w czytaniu blogów, które do tego czasu mi się nawarstwią.

Wybaczcie, że to tyle trwa! :*

6 komentarzy:

  1. Ważne, żebyś teraz nikogo nie rozjechała i będzie dobrze xD
    Zdaj to kobieto za pierwszym razem, będę trzymać kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no cóż, to chyba najważniejsze, choć odpisuję już dawno po fakcie, ale dziękuję! <3

      Usuń
  2. Wchodzę i mam nadzieję na następny rozdział, a tutaj widzę informację :/
    Ale doskonale Cię rozumiem ja na prawo jazdy również nie miałam za dużo czasu wolnego, tym bardziej, że robiłam je w trakcie roku szkolnego. Powodzenia i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, a teraz dodatkowo studia i chęci wraz z energią odchodzą w zapomnienie. ;/
      Po fakcie, ale dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć wiecznie też czekać nie będziecie. :P

      Usuń