sobota, 2 kwietnia 2016

Liebster Blog Award nominacja #2

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Tym razem zostałam nominowana przez Maggie. Bardzo dziękuję kochana! :*

Pytania Maggie:

1.  Dlaczego założyłaś bloga? Czym dla ciebie jest?
Bloga założyłam, ponieważ namówiła mnie do tego przyjaciółka. Byłyśmy wtedy w ostatniej klasie gimnazjum. Wcześniej pisałam jedynie opowiadania na kartkach i tylko ona je czytała. Były to ff o Igrzyskach Śmierci. xD Spodobały jej się i powiedziała, abym koniecznie założyła bloga. Mój pierwszy blog to właśnie jedna z tych historyjek pisanych do szuflady. Mam do niego sentyment, mimo że pisany był dziecinnie. :)

2.  Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
Żeńskie to myślę, że Milena, a męskie Dominik.

3.  Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie. xD

4.  Co chciałabyś zrobić szalonego w życiu?
Skok ze spadochronem z wysokości ponad 41 kilometrów. xD

5.  Gdybyś mogła cofnąć się do jakiegoś etapu swojego życia, to jaki by to był (chodzi mi o wiek)? Dlaczego?
Myślę, że do wieku 4/5 lat. Wtedy jako dziecko miałam w głowie jedynie psoty. Nie wiedziałam za dużo o świecie i problemach jakie w przyszłości mnie czekały.

6.  Czy jest film, który chwycił Cię za serce? Jeśli tak, dlaczego akurat on?
Trudne pytanie. xD Wydaje mi się, że był to horror, który oglądałam w dzieciństwie. Nosi tytuł "Underworld". Oglądając część pierwszą uznałam, że wampiry są takie biedne, bo źli lykanie ich zabijają. xD Oglądając kolejne części zrozumiałam, iż jest zupełnie odwrotnie. To wampiry stworzyły lykanów i do tego uczyniły ich swoimi niewolnikami. Traktowali ich gorzej niż zwierzęta. Różnica między lykanem a zwykłym wilkołakiem jest taka, że lykan może wrócić do postaci człowieczej, natomiast wilkołak już nie. Nie dziwię się lykanom, iż postanowili uciec. Najbardziej jednak nie mogłam pojąć jak ojciec (Viktor) mógł skazać swoją córkę (Sonję) na śmierć za miłość do wilkołaka... Mówił, że był w stanie jej to wybaczyć, ale nie tego, iż będzie miała dziecko z przywódcą lykanów (Lucianem). Zabił własną córkę i wnuka, ponieważ nie chciał pomieszania gatunku. Jaki ojciec tak robi? To było bestialskie i cieszyłam się jak Lucian mścił się na radzie i Viktorze za śmierć ukochanej.

7.  Co cenisz sobie w życiu?
W życiu najbardziej cenię sobie szczerość.

8.  Wolisz książki, czy blogi? Może to i to?
Bardzo lubię czytać blogi. Akurat w przypadku książek to zwykle nie mam na nie czasu (jedynie lektury, a i z tym bywa różnie. xd). Gdybym miała chwilę na czytanie książek, które mi się podobają, których nie muszę czytać na przymus, bo muszę je zdać to myślę, że nadal nie byłyby na równi z blogami. Lubię czytać opowiadania innych blogerów, gdyż są o wiele bardziej ciekawe od większości książek jakie są tworzone teraz. Poznałam na blogosferze wielu ciekawych autorów, którzy moim zdaniem zasłużyli, aby wydać książki. W ich pracach widzę pasję i zaangażowanie. Nie piszą nic na przymus tylko robią to z chęci. Nawet jak jakiś bloger wydaje książkę to wydaje mi się, iż potem pisze tylko na przymus. Odbija się to na całej jego pracy. Wydaje np. 1 czy 2 części swojego opowiadania, a 3 i inne części nadal publikuje na blogu i widać, że jego posty w porównaniu do poprzednich części (już wydanych w formie papierowej) to niebo a ziemia. Nie wiem czy wtedy ten autor myśli "Napiszę byle co, a oni i tak to wydrukują, więc nie muszę się starać, bo już mam umowę z wydawnictwem" lub "No muszę wstawić kolejny rozdział na bloga. Chociaż ten jeden post na miesiąc. Naskrobię coś na szybko i wstawię, przecież i tak wszyscy to przeczytają i powiedzą, że rozdział jest cudowny". Mogą nie mieć czasu i chęci, ale nie pisze się na siłę, bo to najgorsze, co może być. Jeżeli natomiast nie chce im się pisać i faktycznie się zmuszają to nie ma sensu. W takim razie jakby każdy bloger wydający książkę podchodził w taki sam sposób to nie chcę, aby wydawali oni swoje opowiadania w formie papierowej, gdyż oznacza to zabicie ich chęci i pasji. Oczywiście życzę im tego sukcesu, ale żeby wena, czas i te chęci ich nigdy nie opuściły. Jedni mogą się ze mną zgadzać, a inni wręcz przeciwnie, lecz takie jest moje zdanie. Najlepiej jest czytać blogi. :)

9.  Jakiej muzyki słuchasz? Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Słucham bardzo dużo muzyki różnych gatunków. Nie potrafię określić swojej ulubionej piosenki. Coraz to nowsze wpadają mi w ucho, ale nadal powracam do tych starych, ale jarych hitów. xD W tej chwili cały czas w głowie mam piosenkę "Kali - piękna i bestia", którą teraz bardzo często słucham. :)

10.  Czym się interesujesz?
Pisanie opowiadań (mam bujną wyobraźnię i miliony pomysłów na powieści), wierszy, recenzji, artykułów, tworzenie zwiastunów i szablonów (dopiero uczę się wykonywać szablony), czytaniem blogów, ale przede wszystkim muzyką, która jest całym moim życiem. Nie wyobrażam sobie dnia bez przesłuchania przynajmniej stu piosenek, bo to znaczy stracony dzień. Gatunków słucham różnych — nie lubię ograniczać się tylko do jednego — gdyż każdy z nich ma ciekawe brzmienia i teksty z życia wzięte do zaoferowania.

11.  Jak chciałabyś spędzić ostatni dzień w życiu?
Myślę, że spędzając najpierw połowę dnia z przyjaciółmi na świętowaniu ostatniego dnia. xD Potem oczywiście z rodziną w swoim gronie. xD

A to moje 11 pytań:

1. Jaki masz kolor oczu?
2. Jakiej rzeczy najbardziej w świecie nienawidzisz?
3. Co motywuje Cię do działania?
4. Masz swoją receptę na poprawę humoru?
5. Czy lubisz bigos?
6. Jakbyś miał/a wybrać skok ze spadochronem lub skok na bungee to co byś wybrał/a?
7. W którą z postaci mojego opowiadania chciałbyś/chciałabyś wcielić się najbardziej i dlaczego?
8. Jakbyś brał/a udział w Igrzyskach Śmierci, to do którego z dystryktów chciałbyś/chciałabyś należeć?
9. Jaka nazywa się twoja ulubiona bajka animowana z dzieciństwa?
10. Najśmieszniejsza sytuacja w twoim życiu?
11. Twój ulubiony przedmiot szkolny?

Blogi, które nominuję:

4 komentarze:

  1. Ej! Ty chyba żartujesz. Uważam, że jesteś blogerką piszącą na wysokim poziomi i nominujesz blogi na poziomie, ahahah. Dziękuję z całego serca za nominację <3
    Nawet nie wiesz jak się cieszę.
    Gdy znajdę czas to odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do naprawdę dobrego poziomu mi jeszcze wiele brakuje, ale bardzo dziękuję! <3
      Nominuję blogi, które uważam, że powinny zostać wynagrodzone za swoją pracę. ^^

      Usuń
  2. Hejo kochana! :3
    Nie ma za ci dziękować ♥
    Ja też zanim założyłam bloga to pisałam do szuflady, tyle że był to ff ,,Zmierzchu’’ (tragedia) xD
    Dominik *-* Wiesz co dobre xD
    Wooow nie sądziłam, że tak rozpiszesz się na 8 pytanie o.O Ciekawa odpowiedź :D W sumie to też uważam, że nie ma sensu pisać, jak pisze się tylko na siłę. Choć jak ktoś uwielbia pisać to niekoniecznie gorzej wychodzi to na papierze, niż na blogu (o ile taki osoba posiada). To raczej kwestia tego, czy mu/jej się chce.
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tam, w takim razie musimy sobie przesłać te opowiadania do szuflady, jeśli gdzieś jeszcze swoje w masz. Będziemy miały trochę śmiechu. xD
      Dominik to najlepsze imię! <3
      Odpowiedź na pytanie 8 jakoś tak sama wynikła ze spostrzeżeń i moich odczuć. Nie planowałam się jednak tak rozpisywać. xD

      Usuń