sobota, 26 marca 2016

Liebster Blog Award nominacja #1

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Zostałam nominowana przez Alex, za co bardzo dziękuję! :*

 Pytania Alex:

1.  Najlepsza piosenka minionego roku to... ?
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż słucham zbyt dużo muzyki i nawet ograniczając się do minionego roku nie wymienię najlepszej piosenki, bo dla mnie wszystkie nuty z mojej playlisty są najlepsze. :)

2.  Czym się interesujesz?
Pisanie opowiadań (mam bujną wyobraźnię i miliony pomysłów na powieści), wierszy, recenzji, artykułów, tworzenie zwiastunów i szablonów (dopiero uczę się wykonywać szablony), czytaniem blogów, ale przede wszystkim muzyką, która jest całym moim życiem. Nie wyobrażam sobie dnia bez przesłuchania przynajmniej stu piosenek, bo to znaczy stracony dzień. Gatunków słucham różnych — nie lubię ograniczać się tylko do jednego — gdyż każdy z nich ma ciekawe brzmienia i teksty z życia wzięte do zaoferowania.

3.  Opisz siebie w 3 słowach.
Wredna, wierna, mściwa.

4.  Co robisz w wolnym czasie?
Słucham dużo muzyki, czytam opowiadania innych, odpoczywam.

5.  O jakiej tematyce blogi czytasz?
Czytam blogi o różnej tematyce. Bardzo lubię Thrillery, Horrory, Kryminały, Fanfiction, Fantastykę, Fantasy, Postapokaliptyczne, Science-fiction. Jedynie do czego trudno jest mi się przekonać to Romans, Psychologiczne, Historyczne (nudzą mnie, czasem ich nie rozumiem, ale oczywiście też czytam blogi o tych tematykach, gdyż ktoś może sprawić, że zacznę postrzegać te gatunki inaczej i je polubię).

6.  Jakie jest twoje marzenie i czy zdarzyło Ci się już jakieś spełnić?
Lepiej nie będę pisała tutaj marzeń, bo mogą się nie spełnić. :)

7.  Ulubione zdjęcie idola?
(dodałam gifa idoli. xD)



8.  Twój Celebrity Crush to?
Nie ma takiego. :)

9.  Które miejsce na Ziemi pragniesz zwiedzić najbardziej?
Sydney.

10.  Czy powiesz coś ciekawego o swoim fanfiction?
To będzie trochę spoiler, ale cóż. Szykuję dużo akcji, tortur, niespodziewanych zwrotów akcji, mordu i tajemnic. :)

11.  Lubisz banany?
Z tym pytaniem się trochę waham, gdyż jestem zboczuszkiem, a moja wyobraźnia już zadziałała. xD Jeżeli chodzi o owoc to oczywiście, że tak - najbardziej koktajl. ;D


A to moje 11 pytań:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Mając do wyboru wampira i wilkołaka, kogo byś wybrała?
3. Twój ulubiony film?
4. Dlaczego akurat wybrałaś takowego bohatera/bohaterkę na główną postać twojego opowiadania?
5. Co daje Ci największego "kopa" po męczącym dniu?
6. Czy chcesz wydać książkę?
7. Ulubiony kolor i ciasto?
8. Idziesz sama przez las w środku nocy i wyskakuje do ciebie czterech napakowanych chłopaków. Co robisz?
9. Czego najbardziej nienawidzisz?
10. Ulubiona marka samochodu?
11.Gdybyś mógł/mogła wcielić się w bohatera jakiegoś bloga i przeżyć jego przygodę to kogo byś wybrał/wybrała?


Blogi, które nominuję:

4 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za nominację! ♥ W najbliższym czasie odpowiem.
    ,,wierna’’ od razu na myśl przyszła mi ,,Niezgodna’’ :D Hahah a odpowiedź na ostatnie pytanie mnie rozwaliła! Przyznaję się, że miałam wątpliwości, że to napiszesz xD
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, no cóż, faktycznie mogła przyjść na myśl "Niezgodna", choć tak bym się nie określiła. xD
      Ajj, do odważnych świat należy. Przynajmniej czytelnicy mnie trochę poznali. :)

      Usuń
  2. Nie biorę udziału w takich rzeczach, ale skoro nominowałaś to odpowiem;*

    1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Pasja do pisania;)

    2. Mając do wyboru wampira i wilkołaka, kogo byś wybrała?
    Jezu, nikogo; D

    3. Twój ulubiony film?
    Łoo mnóstwo. 'Ona to on', cała seria FaF, 'Nigdy w życiu'... Nie no za dużo ich bym tu wypisała;D

    4. Dlaczego akurat wybrałaś takowego bohatera/bohaterkę na główną postać twojego opowiadania?
    Bo jest podobna do mnie, a o takich zawsze najłatwiej mi się pisze.

    5. Co daje Ci największego "kopa" po męczącym dniu?
    Ćwiczenia z Chodakowską/Mel B xD

    6. Czy chcesz wydać książkę?
    Myśle nad tym, ale za hohoho i jeszcze trochę.

    7. Ulubiony kolor i ciasto?
    Czarny i żółty; szpinakowe z owocami granatu <3

    8. Idziesz sama przez las w środku nocy i wyskakuje do ciebie czterech napakowanych chłopaków. Co robisz?
    Robię im zdjęcie i wysyłam do kogoś, żeby pomóc policji w identyfikacji jak już coś mi zrobią
    haha;D

    9. Czego najbardziej nienawidzisz?
    Chamstwa, obłudy, nieszczerości...

    10. Ulubiona marka samochodu?
    Dodge, Golf, Mustangi też mi się w sumie podobają:D

    11.Gdybyś mógł/mogła wcielić się w bohatera jakiegoś bloga i przeżyć jego przygodę to kogo byś wybrał/wybrała?
    Na pewno nie w moją Catherinę, bo będzie mieć przewalone xD Nie wiem... może w Klarę od ja-mewa, bo dziewczyna przeprowadza się na wieś, ma swój dom, rower i wszystko takie... vintage :D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi, kochana! :*
      Odpowiedź na 8 pytanie mnie rozwaliła. Widać, że wszystko dokładnie przemyślisz, Ruda! :P
      Z 9 się w pełni zgadzam. <3

      Usuń