czwartek, 22 września 2016

Liebster Blog Award nominacja #3

Przeczytaj koniecznie ważne informacje pod nominacją!

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Kolejna nominacja tym razem od Zawsze Uśmiechniętej! Bardzo dziękuję :*

Pytania Zawsze Uśmiechniętej:

1. Dlaczego blogger?
Czytałam różne opowiadania właśnie na bloggerze i sama chciałam spróbować. xD

2. Ulubiony serial?
Flash i Arrow. ♥

3. Czytasz moje opowiadanie?
Oczywiście, że tak. ;)

4. Za jakimi gwiazdami nie przepadasz?
Odpowiedź na to pytanie przemilczę z pewnych względów. xD

5. Najgorszy film jaki obejrzałaś/obejrzałeś?
Avatar.

6. Jaki jest najlepszy, a jaki najgorszy przedmiot?
Najlepszy przedmiot to polski, a najgorszy geografia. :D

7. Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
Teraz wracajmy myślami do tamtych czasów. xD Bardziej oglądałam anime niż kreskówki, dlatego wymienię tutaj "Naruto", "Króla Szamanów", "Oban: Star Races" i "Galactik Football". Oczywiście odkryłam nie tak dawno z bratem kolejne anime, które nam się spodobało "Sword Art Online".

8. Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Tylko dwie przyjaciółki. :D

9. Twoje ulubione zespoły?
Słucham dużo muzyki i trudno mi wskazać jakiś ulubiony zespół. Myślę, że byłby nim zespół 5 Seconds of Summer.

10. Jaka jest twoja największa wada?
Lenistwo.

11. Masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszego brata.


Moje 11 pytań:

1. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za dziesięć lat?
2. Twoja ulubiona książka?
3. Czy lubisz gryzonie?
4. Czego najbardziej w świecie się boisz?
5. Czym dla ciebie jest przyjaźń?
6. Wampir czy wilkołak?
7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
8. Twoje marzenie?
9. Czy lubisz słodycze?
10. Twój ulubiony gatunek literacki? Dlaczego właśnie on?
11. Kto jest twoim autorytetem?

Blogi, które nominuję: 



Tak wiem, to nie jest rozdział. Chcę jednak już wstawić te zalegające od jakiegoś czasu nominacje. Mam teraz sporo zaległości na waszych blogach, ale niestety brakuje mi czasu. Mam dużo zajęć dodatkowych, ledwo kończymy jedną lekturę i druga się już zaczyna. Matura to największe zło jakie może być, ale muszę się do niej przygotować. Do tego niestety mam problemy zdrowotne od sierpnia i teraz mój stan jeszcze bardziej się pogorszył. Nawet jak mi każą jechać do szpitala, to ich oleję. xD Niestety nie mam kiedy zatroszczyć się o swoje zdrowie. W każdym razie to marne tłumaczenie. Trochę dzióbnęłam rozdziału 11, kiedy czekałam w "nieskończonej" kolejce do lekarza. Przynajmniej początek już mam. Gdybym wiedziała, że ta kolejka będzie tak długa, to raczej rozdział cały bym napisała. Chciałam jednak na spokojnie przysiąść w domu i opisać wszystko ze szczegółami przy nastrojowej muzyce. Pech tak chciał, że czasu nie miałam na to. Nadal nie przepisałam tamtych wypocin z brudnopisu. Nie wiem kiedy znajdę czas, ale mam nadzieję, że wkrótce. Wybaczycie mi większe spóźnienia na wasze blogi, prawda? :D

Mam jeszcze jedną ważną sprawę. Stworzyłam ankietę i proszę, abyście w niej zagłosowali. Chodzi mi głównie o to, że chcę wiedzieć ile osób czeka na dalsze rozdziały. Jeśli faktycznie sporo was będzie, to postaram się jakoś bardziej zmobilizować i znaleźć chociaż malutką chwilę, aby naskrobać cokolwiek. :) Ankietę znajdziecie w lewej kolumnie bloga.

2 komentarze: